12.4.2013


Sain hyvin lähekkäin kaksi haastetta. Toisen Marikalta ja toisen mil.iltä. Vastailen nyt vaikka tähän ensiksi tulleeseen haasteeseen.


Haasteen säännöt ovat seuraavat:
Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa. 

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. 

2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen. 

3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. 

4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa. 

5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
  

6. Ei takaisin haastamista.



Ensin 11 asiaa minusta

1. Olen onnellisesti naimisissa.
2. Ja (minulla) meillä on kuusi lasta.
3. Tarvitsen paljon yöunta.
4. Syön liikaa suklaata.
5. Olen lyhyt.
6. Hermoni tarvitsevat käsillä tekemistä.
7. Minulla on vain mustia sukkia.
8. Inhoan sekasotkua.
9. Stressaan liian pienistä asioista.
10. En juurikaan lue kirjoja.
11. Asun omakotitalossa.



Tässä on mun vastaukset esitettyihin kysymyksiin


1.Mikä on kunnianhimoisin käsityöhaaveesi?
Hmmmm... En osaa sanoa.

2. Millaisessa työpisteessä teet käsitöitä?
"Pikkuhuoneessamme" on ruma ja vanha, mutta vankka kirjoituspöytä, jonka päällä on ompelukone ja saumuri. Samassa huoneessa on tietokone, jolla lapset saavat pelata. Joskus tulee kinaa lasten kanssa, kun he kääntävät tietokoneesta volumet kaakkoon, jotta kuulisivat pelin äänet ompelukoneen hurinan seasta. Minä taas en jaksa kuunnella kovia ääniä tietokoneesta. Ihan kohtalainen työpiste, mutta unelmoin isommasta työpöydästä ja jostakin järkevästä ompelutarvikkeiden säilytyssysteemistä, kun kaikki on aina levällään.

3. Kuinka kauan olet ommellut?
Olen ommellut lapsesta asti, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Ompeleminen oli jo lapsena kivaa.

4.Mitä muita käsitöitä teet kuin ompelet?
Joskus neulon tai virkkaan.

5. Kahvi vaiko tee?
Ei kumpikaan.


6. Mitkä ovat kolme pääväriä värikartassasi?
Kunpa itsekin tietäisin.

7. Mikä on rakkain saamasi käsityö?
En tiedä.

8. Liittyykö ammattisi käsin tekemiseen?
Aikoinaan opiskeltu ammatti liittyy kyllä. Alan töitä en ole tehnyt koskaan.


9. Mistä olet eniten ylpeä blogissasi?
En oikein mistään.

10. Mitä aiot tehdä ensimmäiseksi lumien sulettua?
Ihmetellä ja ihailla kuinka krookukset ovat heti valmiita kukkimaan.



Sitten mun kysymykset seuraaville:

1. Kuinka aamusi alkoi?
2. Mikä on lempivärisi?
3. Lempivuodenaikasi?
4. Missä teet käsitöitä?
5. Oletko pikkutarkka vai suurpiirteinen?
6. Mistä tulet iloiseksi?
7. Toteutumiskelpoinen haaveesi?
8. Mistä et pidä?
9. Mistä pidät?
10. Harrastatko liikuntaa?
11. Oletko tyytyväinen tähän hetkeen?

Haasteen saavat vain seuraavat kolme:

Hanna
Tiko
Milla


Tällä hetkellä ei ole aikaa miettiä yhtätoista, joille tämän lähettäisin.




2 kommenttia:

  1. Anne mä en kyl kans ehdi nyt osallistua. En ees haali tunnettuutta blogilleni. Tsemppiä kevääseen ja kiitos mun muistamisesta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei mitään. Ite kans meinasin jättää väliin, mutta tuli sit kuitenkin vastattua haasteeseen.

      Poista